Cumsecalculeaza.ro

Politica de retur

Returnare produse

Conform legislației românești în vigoare, renunțarea la cumpărare prin denunțarea unilaterală a contractului este aplicabilă consumatorilor clienți persoane fizice și juridice.

Dreptul de retur se adresează clienților care au achiziționat produse online de pe site-ul sweetpot.ro.

Dacă sunteți nemulțumit de produsele cumpărate de la sweetpot.ro, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului.

În această situație, costurile de transport vor fi suportate de către dumneavoastră iar

contravaloarea mărfii va fi returnată integral în termen de 14 zile lucrătoare de la sosirea coletului la sediul nostru și constatarea integrității și cantității ca fiind în conformitate cu cele din comanda dumneavoastră. Din suma rambursată se vor deduce în mod obiectiv costurile suportate de sweetpot.ro pentru livrarea acelui produs. 

Deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate reprezintă acordul dumneavoastră că produsele corespund cerințelor dumneavoastră.

Nu se returnează produsele comestibile, al căror ambalaj a fost desfăcut sau al căror termen de valibilitate a expirat! Produsele expediate de noi vor fi întotdeauna verificate în legătură cu termenul de valabilitate pentru a evita asemenea erori.

Retur

Vă rugăm să ne contactați pe adresa de e-mail contact@sweetpot.ro.

 

Procedura de retur produse presupune următorii pași:

  • număr comandă și data emiterii comenzii;
  • date cumpărător: nume si prenume, adresa de e-mail folosită la înregistrare cont și plasare comandă online pe sweetpot.ro
  • număr factură și data emiterii facturii ce fac dovada achiziționării produsului/produselor.

Condiții de retur

Produsul returnat trebuie:

  • să fie în aceeași stare în care a fost livrat;
  • în ambalajul original cu toate accesoriile.
  • fără a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum.

Nu vom prelua produse returnate în următoarele condiții:

  • produsul este returnat prin alte agenții de curierat sau intermediari decât cel prin care produsul a fost expediat către cumpărător;
  • coletul sau conținutul acestuia prezintă deteriorări datorate transportului la returnare;
  • coletul a fost expediat cu plata la destinatar;
  • coletul a fost expediat cu specificare de ramburs.